اولادی:بدترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشتم
نوشته شده توسط : blpwjob

'مهرداد اولادی'روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت خود،گفت:به طور حتم به دیدار مقابل الهلال نخواهم رسید زیرا به تازگی تمرینات انفرادی را آغاز كرده ام.

وی ادامه داد:در خصوص زمان برگشتم به میادین تا زمانی كه تمرینات گروهی خود را آغاز نكنم نمی توانم نظری دهم.

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:این فصل بسیار بدشانس بودم و از ابتدا تا انتها درگیر مصدومیت های مختلف شدم اما تمام مصدومیت های من برای پرسپولیس بوده است.

وی در خصوص عملكرد ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری، تصریح كرد: پرسپولیس سال خیلی ضعیفی را پشت سر گذاشته است و من نیز بدترین سال فوتبالی خود را تجربه كردم.

وی اظهار داشت:در دوران مصدومیتم هیچ یك از مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت من نبودند و تمام هزینه های درمانم را خودم پرداخت كردم.من به خاطر تیم مصدوم شدم و نباید اینچنین برخورد می شد.

اولادی در خصوص اینكه آیا فصل آینده در پرسپولیس می ماند، خاطرنشان كرد:متاسفانه در این روز ها خیلی از رسانه ها اعلام كردند كه پرسپولیس مرا نمی خواهد اما هیچ یك از این دوستان از من سئوال نكردند كه آیا من مایلم در این تیم بمانم یا قصد جدایی دارم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:اگر باشگاه مرا نمی خواهد خودش این مساله را به من اعلام می كند و نیازی به حاشیه سازی نیست.

اولادی در پاسخ به این سئوال كه اگر به اول فصل بازگردد بازهم پرسپولیس را انتخاب می كند، اظهار داشت: اگر به اول فصل بازگردم به پرسپولیس نمی آیم اما برای فصل آینده باید اعلام كنم كه هنوز تصمیمی نگرفته ام.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من همان اولادی هستم كه در اردو اتریش تیم ملی،باشگاه برای جذبم تمام تلاش خود را می كرد و نباید حالا كه مصدوم هستم اینچنین با من برخورد كنند.

وی تاكید كرد: با حضور دنیزلی 10 بازی برای پرسپولیس انجام دادم و این نشان داد كه سرمربی تیم به من اعتقاد زیادی دارد و مطمئن باشید اگر مصدوم نمی شدم نمی گذاشتم حتی یك بازیكن جای من را در تركیب اصلی بگیرد.

اولادی در پایان گفت: هنوز 27 سالم نشده است و فكر می كنم روز های بسیار خوبی در انتظار من خواهد بود.

9118**1440





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: